Compliment of klacht

Compliment of klacht

Blij verrast over onze service? Dat horen wij graag! 

Iedereen bij NCI Certificering doet iedere dag z’n best alle klanten blij te maken en van complimenten krijgen wij energie! Een goed woordje wordt dan ook altijd gewaardeerd. Wij brengen het compliment namens u over aan de desbetreffende medewerker(s). Ook kan het zijn dat u uw compliment terugziet op onze social media kanalen en/of onze website. Positieve woorden delen we graag!

Wat doen we met klachten?

Ondanks onze inzet kan het weleens voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Ook dit horen wij graag! Door ons op de hoogte te stellen kunnen wij ons proces verder verbeteren en waar nodig aanpassen. Klachten die ingediend worden kunnen betrekking hebben op de certificatieactiviteiten van NCI Certificering en/of op een certificaathouder. Klachten worden zo snel mogelijk na ontvangst beoordeeld, bevestigd, gerapporteerd en uitgezet door onze kwaliteitsmedewerker(s). Lukt het ons niet de klacht binnen één week in behandeling te nemen, dan brengen wij u hiervan op de hoogte! 

Toestemming*